Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Інтернет-магазин СКЛПРО здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства України. Важливо знати при поверненні-обміні товару: Згідно з діючими законами ви можете повернути товар належної якості або обміняти його на протязі 14 днів, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Повернення товарів по гарантії, обговорюється індивідуально в залежності від умов постачальника. Для того що здійснити повернення зв'яжіться з нами за контактними номерами телефонів: +38 (073) 687-71-35 Увага: При отриманні товару на службі доставки або у кур'єра, ви зобов'язані перевірити товар в присутності співробітника, на цілісність і комплектність товару. У разі виявлення пошкоджень або недокомплекту, вам необхідно на місці скласти акт про отримання товару неналежної якості та повідомити про це менеджеру інтернет-магазину. Повернення грошових коштів банківським переказом Для того що ми могли здійснити повернення грошових коштів банківським переказом, вам необхідно написати заяву від руки і вислати на нашу електронну пошту: cklpro.com.ua@gmail.com. У заяві необхідно вказати наступні дані: Ваші ПІБ, № Замовлення, Причину повернення товару, Реквізити на які необхідно повернути кошти, номер IBAN Дату і підпис, Прикріпити копію 1ої сторінки паспорта. При необхідності, ми надішлемо вам шаблон листи. Зверніть увагу, якщо оплата за товар проводилася по безналу, то повернення коштів буде здійснено на карту платника. Повернення грошових средст здійснюється протягом 14 днів після отримання заповненої заяви.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.